Můžeme pokročit vpřed, či jinak řečeno detailněji vejít do hloubky problematiky Číslova. Již jsme uvedli základní informace této součásti struktury Staroslovanské Boukovice, takže dnes si můžeme naše poznatky více konkretizovat. Předem však upozorňujeme, že celý tento komplex informací je vázán na základní znalosti Boukovice Slovanů.

K porozumění souvislostí jsou nápomocné i dostupné základy Kabbaly. To proto, že je to svou podstatou naše prastaré učení, i když přetransformováno tak, abychom se stali tím, čím dnes jsme. Energetické učení Kabbaly pochází od Chaldejců (Babylon) a Egypťanů. Jedna i druhá država byla – navzdory historickým (nikoli dějinným) verzím – původně naše.

Strukturalismus je sémiologická disciplína zabývající se studiem znaků a symbolů. Principiální, antropologický i lingvistický výzkum pracují vyloženě se symbolismem. V lingvistice má každá fonéma svůj vlastní symbol – grafému – přičemž abecedy by měly pro každou fonému mít vyhrazený samostatný symbol. Pro Boukovici to platí 100%, například angličtina či němčina už musí na vyjádření jedné fonémy dávat dohromady několik symbolů, což ukazuje na jejich nedokonalost (mladší věk) vůči našim symbolům.

V této souvislosti zdůrazňujeme tvrzení C. Lévi-Strausse, že symboly ve starých textech nemohou být samy o sobě reprezentovány (chápány) jako mající samostatný význam, protože ten nabývají jedině v termínech strukturálního protikladu. Jinými slovy vědci potvrdili, že i Obrazy Staroslovanské Boukovice jsou také strukturální protiklady grafém, tj. jednotlivých bukvic. Samozřejmě, že vědci měli na mysli situaci s hebrejskou abecedou, neboť tato – jako ostatně všechny, a zejména staré abecedy – také má v sobě Obrazy (např. Tarot).

Strukturální symbolismus a matematika jsou pro pochopení Kabbaly fundamentální. Totéž sice platí i pro Boukovici ale podívejme se na to přes vědecky přijímaný kanál, protože příklad Boukovice je principiálně identický, akorát že Boukovice je značně složitější.

V jednom článku nemůžeme probrat všechny podklady, ale můžeme si vybrat několik bodů z Knihy Stvoření – Sefer Jecira:

Odst. 1.: Třiceti dvěma poutěmi – úžasnými, moudrými – sestavil IA, IEVE, Savaof, Bůh Izraele, Bůh živý a Král věčný, El Šaddaj, milosrdný a odpouštějící, povýšený, přebývající ve věčnosti povýšené a svaté jméno Jeho; a sestavil svět Svůj třemi sefarimami (vyčísleními): ספר (jsou tam tři slova, která se v hebrejštině čtou stejně a znamenají kniha, vyčíslení a zvěstování čísel).

Odst. 2.: Deset čísel (sefirotů) nehmotných. Dvacet dva písmen; základy: tři matky, sedm dvojných a dvanáct prostých.

Odst. 9.: Deset čísel (sefirotů) nehmotných: první je duch Boha živého, ať je blahoslaveno a blahosloveno jméno věčně živého! Hlas, duch a slovo tvoří Ducha svatého.

Co tady je napsáno? Skutečnost. Savaof přepsal Číslovo na Sefiroty a zaměnil bezrozměrného Ducha (tj. první oblek, „skafandr“ Živatmy) za „Ducha svatého“, tj. komponent devítirozměrného Boha přebývajícího v Tmavé části Javi a Navi 9. rozměrnosti dělené části 12-rozměrné Hry. Od této chvíle se Člověk stává rabem (otrokem) božím. Slovo „duch“ tam sice zůstalo, ale už to není nadrozměrný, tj. bezrozměrný Duch jako komponent Člověka, řeč je už jen o boží substanci. Byla to osudová záměna.

Číslovo je sestaveno z Paprsků Světla, přičemž každý z paprsků má své určení, tj. kvalitativní charakter.

Dvaatřicet mystických „poutí“ znamená 22 hebrejských písmen plus 10 sefirotů. Každý sefirot představuje samohlásku, tedy celkem tvoří 32 poutí moudrosti. Tyto pouti jsou považovány za stavební kameny všeho bytí, skrze které Bůh vyzařuje svou božskou energii. Tak vytvořil svět na trvalé bázi. Jaký svět a pro koho výhodný je už jasné.

Když každý ze sefirotů představuje samohlásku a každá spojovací linka je spoluhláska, tak každé slovo v hebrejštině je kombinací rozličných tras v schématu sefirotů. Ve skutečnosti tu vidíme ukrytou síť vzájemných souvislostí mezi Vesmírem a 32 Poutěmi Moudrosti, což vychází právě z opisu v knize Sefer Jecira. 

Na rozdíl od Boukovice, žádné z 22 hebrejských písmen nemá samo o sobě význam jako je tomu v případě našich bukvic. Aby se dala vytvořit významová jednotka v hebrejském jazyce, musí být dohromady spojeny minimálně 2 písmena. V Kabbale se dvoupísmenné slovo nazývá ša´arim brána. Proč Sefer Jecira mluví o 231 Branách? Každé z 22 písmen hebrejské abecedy lze spojit s 21 dalšími písmeny, takže pokud je umístíme na kruh, vytvoří se 462 (21×22) spojení, což představuje 231 Bran. Jen pro srovnání – v Boukovici je samostatnou entitou už jedna bukvice – pokud bychom ale mluvili pouze o dvoupísmenných slovních spojeních, tak v Boukovici jich máme 1 176 (49×48/2).

Musíme však říci, že takové „slovo“ v Kabbale nelze chápat tak, jak jej známe v běžném jazyce, tedy jako základní jednotku hovorové lexiky. Každé z hebrejských písmen má svůj Obraz a také přiřazení ke konkrétnímu Živlu. Při kabbalistickém „vyslovování“ se písmena ukládají do Jemnohmotného Světa specifickým způsobem a uložení se nabíjí energiemi. Je to efektivní magický systém.

Před tím, než se podíváme na náš diagram Číslova, si ještě uvedeme některé z parametrů jedné vrstvy sefirotů. Budeme principiálně vycházet ze schématu z minulého článku , kde jsme sefirotové schéma uvedli jako Strom Života (jestvuje však několik verzí sefirotů i výkladů).

·A· – Manifestace Světla, Bytí, Vědomí;

·B· – Polarita, dualita, Znání;

·Г· – Princip Triglavu, intuice, porozumění, životaschopnost;

·Д· – Všemohoucnost, Moudrost;

·E· – Síla, moc, disciplína, soudnost, rozvaha;

·S· – Krása, makrokosmická magie;

·Z· – Vítězství, milost, vyrovnanost, milosrdenství, štěstí;

·И· – Intelekt, velkolepost, sláva, sebevědomí, ctnost, Duch, Vůle, rozum, cit;

·ϴ· – Základ, tvořivost, pohyb, rytmus;

·I· – Říše forem, prostor, realizace, materializace; je to zároveň příjemce výstupu nad ním ležící soustavy.

Předtím, než si uvedeme některé souvislosti jednu poznámku. Materiální Svět byl vytvořen – ostatně jako Jemnohmotný – Živly. U Živlů platí nám již známá hierarchie. Nejvyšší je Oheň, pak Vzduch, dále Voda a nakonec Země. Všechny tyto Živly mají polarity, tedy projevují se jak konstruktivní, tak i destruktivní formou. Nad nimi však panuje Živel Éteru (princip Akaši), který je bez polarity.

Kabbala (magie) však pracuje s tvz. čtyřpólovým magnetem jinak. Skutečné Živly jsou pouze Oheň a Voda. Vzduch je vzájemným vztahem mezi Ohněm a Vodou, Země je kombinací všech předchozích. 

Každé písmeno má vibraci některého Živlu, tedy jejich vyslovováním – různými formami – pracujeme se Živly. Takto symboly ovládáme principy, jenž následně tvoří realitu, tedy se materializují.

Praživel Ohně vyjadřuje ve sféře Živatmy – v Éteru, tj. Akaši – bukvice „Ш“, tedy použití této vibrace realizuje ovládání Živlu, přičemž kvalitu ovládání realizuje působení na živlový fluid již v jednotlivých sférách. Pro takové účely se sestavují různé formulace. Formulace sestavují kabbalisté pro všechny úrovně, tj. pro Akaši, mentální, astrální i hmotné tělo. Porovnáme-li tyto termíny s naší klasickou strukturou Prav-Nav-Jav, tak Prav je doménou Živatmy, mentální tělo je Duch, astrální tělo je Duše, takže v obou případech jde pouze o rozličnou výšku úrovně v Navi, hmotné tělo je Jav.

Na úrovni Živatmy (Pravi) lze ovládat Živly jednotlivými vibracemi – Oheň je Ш, Vzduch je A, Voda je M a Země je Ѧ. V mytologii je tato úroveň ovládání Všehomíra vyjádřena Energií (mytologémou) Maкѡш (Makoš). Makoši patří Kráva Zimun, která je – podle starověrecké tradice – lokalizována v prostoru souhvězdí Malé medvědice, tj. Malého vozu. Malý vůz však naše tradice označuje jako „kovš“ (staroslověnština), tj. naběračku na vodu (žufanu). Makoš je zkratka z Matka kovše (žufany), tedy Vládkyně kovše. Dnes někteří úmyslně protlačují verzi „Mokoš“, zde je však klíčové slovo „MATKA“ nahrazeno biblickým jménem „MOjžíš“, tedy jde již o kvalitativně úplně jinou entitu a na úplně jiné úrovni. Takto je symbolicky vyjádřeno zavedení nadvlády Biblického projektu nad naší tradicí (Mojžíš nad Matkou). Závěr si dokáže stanovit každý zdravý rozum sám.

Nad obrázkem Číslova jsme vypsali některé specifikace každého Paprsku (dle Čísel). Cílenými, magickými operacemi překryly sefiroty Paprsky v Číslovu. Takto jsme ztratili pojmy o skutečných významech a uvedli nás doslovně do virtuální reality. Podívejme se na několik příkladů.

Druhý paprsek (·B·) ovládá dualitu, tedy ovládá schopnost ji rozeznávat. Jeho přeprogramováním jsme ztratili schopnost rozpoznávat polarity náš-cizí, pravda-lež, dobrý-špatný a podobně. Tím pádem nepřátele považujeme za naše i se všemi vyplývajícími důsledky.

Osmý Paprsek (·И·) ovládá intelekt, Ducha, Vůli, Rozum a podobně. Takto nám odebrali Vůli, a bez Vůle se nedá realizovat nic. Vůle jako Entita byla magickými operacemi uvězněna na Mariánské hoře nad Levočí, ale už jsme ji osvobodili. Její využití je však vázáno na svobodné, dobrovolné rozhodnutí Vědomí ji přivolat, což blokují právě těmto Paprskům, jenž zaměnili svým sefirotem. Objektivní podmínky již jestvují a nabírají Sílu, subjektivně však musí nastartovat každý sám.

Ostatní souvislosti vám budou jasné pouhým porovnáním kvalit Paprsků v Číslovu. A toto je již otevírání Brány Poznávání podstaty. Meditací lze vyčistit Paprsky Číslova od sefirotů, tedy navrátit jejich původní kvality.

Třeba vědět i to, že všechna jednou vyslovená slova se již vznášejí v prostoru. Už jen tím, že jsme svědky jejich vyslovení (sledování médií) je z prostoru vdechujeme do sebe. Když jednou vstoupí do těla, tak postupně nasáknou do všech orgánů a působí i fyziologicky. Je to ovšem negativ, který čistkami a meditacemi dokážeme odstraňovat.

Souvislosti mezi slovy a jejich skutečnými významy jsou jedním z nástrojů, jak nás chtějí udržovat pod kontrolou. Znalostí detailů jejich působení – včetně strukturální lingvistiky – a Energiemi Rána Svaroga se už dokážeme vědomě od toho osvobodit. Je načase začít rozeznávat skutečnou dualitu, tj. naše od cizího, pravdu od lži, dobro od zla a podobně, je načase aktivizovat naši vlastní, individuální i národní Vůli. Techniky pro takové osvobozování již známe – čistka a meditace. Stále však platí – pouze přesně definovaná žádost dosáhne přesně požadovanou reakci.

Platí i to, že náhody nejestvují. Je pouze Znání a Nevědomost. Po nabytí Znání je třeba učinit rozhodnutí a začít aktivně jednat. Jen a jedině tato „trojkombinace“ – Znání-Rozhodnutí-Čin – je totiž účinnou cestou ven z biblického bludiště a područí.

 

Zdroj:

tartaria.sk

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *