Metafyzika boje
Bojová umění se dnes těší velké popularitě. Dobře živené reklamy a americké filmy vytvářejí iluzi boje, která na obrazovkách vypadá velmi přitažlivě a hodnověrně. Následkem takových filmů přicházejí nejčastěji mladí lidé – ale nejen ti – do rozličných škol bojových umění, platí poplatky a učí se zápasit. Zdánlivě je všechno velmi skutečné.
Je zde několik „ale“. Všechny systémy, které učí bojová umění – „tvrdý“ kickbox či zápasy v klecích nevyjímaje – jsou činnosti orientované zápasnický a učí je zápasníci. Znamená to, že ústí do zápasení, tj. pro diváka přitažlivého zápolení – aby tento dostal za co zaplatil. Zápasení však není boj. Boj nemá pravidla, každý styl bojových umění je vždy má.
Bojová metafyzika je sféra, která řídí alternativní nadlidské fyzické vlastnosti člověka. Je nad psychosomatickými, psychokulturními a politickými reáliemi. Kromě toho je lokalizována v druhých časově-prostorových koordinátech, které umožňují člověku pohlédnout na sebe v takovém objemu, v jakém byl stvořený. Ztráta těchto vlastností je plodem svobodné vůle člověka. Jejich pořízení je rovněž projevem svobodné vůle očištěné od stereotypů a různých podmíněných přístupů, nepotřebných návyků a lživých standardů. Je to oblast, ve které čas někdy jde opačně – od budoucnosti k současnosti a je klíčem k mnoha – možná všem – paradoxním jevům.
Výcvik „boje speciálního určení“ Smerš byl jako kdyby šitý na míru zákazníka – nelze jej dělat „pro všechny“. Jeden z principů takového přístupu je neustálé testování, pomocí kterého lze navrhnout pro daného konkrétního člověka nejvhodnější, optimální systém Obrazů. Přesněji, systém práce s Obrazy, který je – podobně jako otisk prstu – u každého svůj vlastní. Skrz tento systém bylo nezbytné dospět k nejpřesnějšímu dosažení úrovně jemnohmotné reálnosti – energeticko-informačních vln – u sebe a okolního světa.
Přestože o příslušnících speciálních jednotek Smerš se dnes šíří všelijaké nepravdy, jejich praktické „odrážení“ jemnohmotné reality nemá ve světě obdobu dodnes. V Obranném bojovém systému (OBS) Bílý Medvěd je v duchu těchto tradic práce s Obrazy postavena na schématu čtyř složek. Jsou to metafyzika – psychika – energetika – forma. Pokud začneme s příkladem bitvy na ulici (boje, nikoli zápasu s pravidly), vypadá to takto.
METAFYZIKA – vjemy vyšší úrovně – Obrazy, transformované v závislosti na úrovni přípravy do neklidu, nebo naopak, do přílivu sil (kuráže), předtucha změny normální situace.
PSYCHIKA – při odhalení zdroje znepokojení hledání duševní Síly k překonání, korigování nebo vyhnutí se možné součinnosti.
ENERGETIKA – vědomý (podvědomý) impuls Síly nasměrovaný na realizaci svého úmyslu.
FORMA – čin, který má jasně vyjádřený Obraz strategicky naplánovaného úmyslu, tj. buď vzájemná součinnost řešení situace ale vyhnutí se jí.
Každý z výše uvedených stupňů má vlastní Obrazy, které umožňují reagovat na měnící se prostor (objem). Skutečná bojová metafyzika uvažuje s ještě jednou aktivitou – opětovný přechod stupni ale v opačném směru: forma – energetika – psychika – metafyzika. Odpovídá mu transformace hlavního vzorce: informace (metafyzika) – uvědomění si (psychika) – pojetí (energetika) – čin (forma).
Pokud metafyzické vědomí – především pociťování své vlastní celistvosti – protivník prolomí, tak to může použít k našemu „roztřesení“, následkem čehož může nám nasadit do mysli své Obrazy. Tyto – jako trojský kůň – zničí celostnost našeho systému tím, že jej potlačí a přivedou k úplnému složení. Právě proto je nutná praxe neustálé práce s Obrazy – ale bez odpojení se od metafyzického základu – od sebe sama.
Dnešní dospělí lidé dělají jedno, říkají druhé a přemýšlejí o čemsi třetím. Tak dochází k destrukci našeho systému, který obrovským dílem odčerpává naše životní síly. Náš úkol je opačný – chránit a zvelebovat své životní Síly. Pokud je třeba – a život je takový – umět i nekompromisně ubránit sebe i své blízké.
Je dokázáno, že foton (částice světla Slunce) se nachází současně ve dvou stavech – ve stavu částice i vlny. Znamená to, že vykazuje vlastnosti částice – lokalizovanost, ohraničenost v možnostech – ale i vlny, tj. nekonečností, Silou, objemem. My jsme též schopni být ve stavu částice i vlny současně. Pouze hry našeho Vědomí – navázaného na Matrix – nás uměle oddělují od skutečnosti, tj. od energeticko-informačně nekonečného Světa vln. Celá věc je ve schopnosti rychlého přestavení Vědomí z tělesné na energeticko-informační úroveň.
OBS Bílý Medvěd nenabízí „pracovní soubor konkrétních technik“. Cílem je rozvoj všech úrovní lidské bytosti. Fundamentálními základy bojové části Bílého Medvěda jsou (budeme používat i původní slovanské výrazy): „Vlna – Svila“; „Impuls – Mercaní“, „Medvědí krok“, komplementárnost.
Vlna je nasměrována Síla, která je nositelkou informačního pole. Svila je objemový energeticko-informační tok, jenž vytváří vlnové vichry. Můžeme říci i tak, že pokud se naučíme „přepínat“ Vědomí na energeticko-informační stav, nabudeme neohraničené schopnosti, včetně v oblasti bojových konfliktů. Úspěchu v osvojování si bojové plastiky lze dosáhnout osvojením si ozdravných slovanských cviků (Kazacká Zdrava).
Impuls je způsobem předání energie. Trvalost takového procesu nazýváme starým slovanským slovem „Mercaní“. Schopnost předávat nebo odebírat Sílu impulsním způsobem, „zapalovat“ nebo „hasit“ Vedogon (biopole) – ať už svůj nebo protivníka – je stavem bojového návyku vysoké úrovně, jenž zajišťuje neporazitelnost. Pro dosažení takových návyků používáme ozdravná cvičení: „Vnitřní kyvadlo“ (Svod Zdravy Peruna – součást Kazacké Zdravy) či komplexy „Impulz“ (Svod Zdravy Striboga – součást Kazacké Zdravy). Kromě toho je třeba cvičit komplexy „Kontrastní gymnastiky“, „Osm úrovní ovládání Síly“ a „Způsoby a metody vzájemného působení se Silou“.
OBS Bílý Medvěd mimo jiné využívá způsob zachycování a realizace bojových pohybů – na rozdíl od všeobecně přijímaných dogmat – při nádechu. Údery se přijímají a zasazují při nádechu. Je to spojeno s přechodem Vědomí z fyzické na energeticko-informační úroveň.
Metoda Gastona von Dürfelda. Tato technika účinně podporuje rozšiřovat Vědomí, vyvíjet bojovou intuici – Kazaky zvanou „čujka“ – schopnost předvídat události, či celkově zlepšuje práci s Obrazy. Přestože má cizí název, pochází původně od Našich. I když jestvují dvě metody jejího nácviku, my se spokojíme pouze s popisem jedné z nich. Jako příklad to určitě postačí.
Nejprve je třeba vytvořit podmínky nejisté rovnováhy, nejisté opory. Dosáhneme toho například postavením se na svalený strom, břevno či kraj cvičební lavičky v tělocvičně. Potom vytvořte na temeni hlavy – z oblasti Rodnika (9. čakra) – „podvěs“. Myslí obsáhneme hranice vnějšího Vedogonu. Na hranici vytvoříme vertikální rovinu barvy bílého zlata.
Zachytíme minimálně pět různých zvuků. Zvuky vizualizujeme v podobě jasných, nevelkých, barevných koulí. Všechny koule postupně rozmístíme po vymezeném okruhu, poté je „vdechneme“ do oblasti svého zátylku, čímž vytvoříme šedý flek na původním místě. Oči zavřeme. Stav udržujeme několik vteřin. Současně udržujeme rovnováhu. Potom „vydechneme“ koule zpátky na jejich místa po kružnici a otevřeme oči. „Dýchání“ provádíme přes stohňu Čelo. Cvičení opakujte mnohokrát. Třeba individuálně procítit kdy už stačí a odlousknout se od Obrazů.
Komplex Bílý Medvěd je jednou z metod – veřejnosti velmi ojediněle přístupnou – která formou rozšiřování Vědomí má schopnost přestavit naše Vědomí na Vysoké frekvence a Obrazové myšlení nové doby. A ještě obsahuje i efektivní bojové komponenty.
Zdroj:
tartaria.sk