Obřady a rituály 2
Hymnus Semargl Svarožič je třeba přečíst čtyřikrát, to je minimum. Někdy se stane, že i pětkrát, když cítíte, že je třeba více. Pokud jste dokončili hymnus a nejste před tváří člověka, pokračujete dál. Vše se děje šeptem, nemluvte hlasem. Šepot jde na úrovni dýchání a především působí na podvědomí, ale nikoliv na vědomí člověka. To znamená, že vy jakoby obcházíte jeho vědomí a očistíte ho.
Toto je pokračování předchozí části.
9. Tj. jakmile se opět přiblížíte k tváři a dokončíte Hymnus, tj. není nutné spěchat, ale je třeba udělat klidný rozvážný krok. Přečetl jsi, přistoupil a znovu použil Perunici, ale zde tři Perunice, tj. třikrát: „Ke Slávě Předků Našich“.
10. Jdeme obráceně, tj. v opačném směru – proti směru hodinových ručiček (obr. 26 modrá šipka), a čteme zaříkání:
„Bolest-nemoc z cizího korobu, odkud jsi přišla, tam odejdi. Posílám tě zpátky za modré řeky, za vysoké hory, tam, kde tě nenajdou. Vrať se k tomu, kdo tě poslal, k tomu, kdo nezná smutek, zůstaň s ním a nevracej se. Z vůle našich Předků“.
11. Poté mu na tvář jednou položíme Perunici: „Pro Slávu Našich Předků“ a opět uděláme spirálu. To znamená, že jsou různé systémy, ale my nyní uvažujeme o tom základním. Uděláme spirálu, ale jinou spirálu. Proč, když už jsme vyčistili Rodnik?
12. Začneme dělat spirálu od obličeje člověka a přejdeme k zadní části hlavy. (Tj. pro upřesnění – je třeba obcházet člověk z jejího pravého boku po směru hodinových ručiček) a zastavíme se na jeho zádech a říkáme slova: „Tělo a duše nemoc odevzdávají, vosk bere, Oheň pálí“.
Čistíme jeho (člověka) energetický kříž, počínaje Rodnikem (od zadní části hlavy) a konče na zátylku (obr. 28). A začínáme: „Tělo…“ na pravé straně zad, zde je minus – tok dolů, „…a Duše…“, tj. na jeden cyklus energetického kříže je třeba jednou odříkat „Tělo a Duše odevzdávají nemoc, vosk přijímá, Oheň pálí“. Tak to děláme devětkrát, tj. devět kompletních cyklů energetického kříže a devětkrát čteme zaříkání. Máme devět základních čaker, devět toků, devět těl a děláme to devětkrát. To je očista Ohnivého kříže.
13. Jak jsme skončili po deváté u Rodniku, pokračujeme v pohybu kolem něj po směru hodinových ručiček. Děláme spirálovité pohyby u hlavy člověka a znovu říkáme: „Tělo a duše odevzdávají nemoc, vosk bere, Oheň pálí“. Poté se postavíme před obličej člověka a položíme mu na obličej tři Perunice současně se slovy: „Tělo a duše odevzdávají nemoc, vosk bere, Oheň pálí“: Perunica: „Ke Slávě Našich Předků!“ (třikrát).
14. Poté jdeme opět tímto směrem, jen od tváře člověka ve směru hodinových ručiček a čteme hymnus Peruna:
„Perune, vzýváme Tě, Slavený a Trislavený buď, zdraví a Sílu pro Rod Dítěti dej. Odhal Sílu svojí Slávy. Tak bylo, tak je, tak bude!“
I zde se Hymnus Peruna čte nejméně čtyřikrát, a pokud jsme po skončení Hymnu nedokončili kruh před obličejem člověka, jdeme a čteme dál, dokud čtení před člověkem nedokončíme.
15. Po dokončení kruhů Perunových, udělejte 3x Perunici na tvář člověka se slovy: „Ke Slávě Našich Předků!“.
16. Poté opět uděláme kruhy vpředu, čímž pokryjeme 4 čakry a přečteme: „Toto dítě je očištěno od bolesti a nemoci, od utrpení lůna, od zkaženosti a zlého oka, od všeho malomocenství, ode dneška a na věky. Ke Slávě Našich Předků!“
17. Pak se čtyřikrát aplikuje Perunica (přirozeně vždy se slovy „Ke Slávě Našich Předků!“).
Pokud jsme však předtím aplikovali první Perunici na obličej takto (obr. 29): „Když se poprvé Perunica aplikuje na obličej, podruhé se dává velká Perunica, tj. na celého člověka (obr. 30), tj. pohyb Čelo-Lela – Lada-Život. Třetí Perunica je opět na Líce a čtvrtá je Velká Perunica. Tj. dvě malé a dvě velké Perunice.
Velká Perunica se provádí ve velmi vzácných případech, ale zde se provádí, tj. kromě horního zapojujeme i všechna vyšší centra.
18. Poté, co jsme dokončili druhou Velkou Perunici, je další pohyb takovýto: prudce zhasneme Ogněvici (svíčku) trhnutím svíce nahoru a pak dolů nebo do strany (obr. 31) a svíce zhasne. Z knotu vychází kouř a přiveďte tento kouř k nosu, aby se kouř dostal do sliznice, člověk ho vdechne. Potom otevře oči.
19. Na svíčce jsou návaly (nánosy), Naši Předkové nikdy neřekli, co se tam objevilo. Vysvětlím proč: mnoho lidí je velmi ovlivnitelných, začnete jim říkat, že na vás udělali to a to, začnou o tom přemýšlet a ta myšlenka přitahuje něco podobného.
Proto dělám následující: tam, kde jsou návaly (nánosy) (obr. 32), abych je nevzal rukama, ohnu list papíru – manžetu od svíčky, zvednu ji nahoru, vlivy jsou již skryty, list jsem čtyřikrát přeložil a rohy ovinul. Mělo by to připomínat domeček (obr. 33). To znamená, že jsme bolest energeticky pohřbili, ale stále zůstává v tomto „obalu“.
Tohle je jedna z forem Naskrutky. Po vykonání Obřadu Naskrutka si musíte jít umýt ruce pod tekoucí vodou z kohoutku. Pokud není kohoutek, měl by vám někdo nalít vodu z naběračky, tedy nikoliv ty sám, ale někdo by ji měl nalít za vás. Po každém obřadu si umyjte ruce, neboť jak je řečeno v zápovědi: „Umyjte si ruce po svých skutcích, neboť kdo si neumyje ruce, ztrácí Sílu Předků“, a vy budete Sílu stále potřebovat.
Při provádění obřadu zapalte další svíčku ze severní strany (obr. 23 – předchozí část). Stává se, že velmi silný negativní vliv člověka, začnete ho obklopovat a svíčka zhasne. Vosk obsahuje přírodní a sluneční energii a z hlediska fyziky je kladně nabitý. Záporná energie, kterou je člověk zasažen, má mínusový náboj. Když se kladný a záporný náboj spojí, dojde k anihilaci v podobě mikro exploze a někdy je anihilace této záporné energie tak silná, že tato mikro exploze uhasí plamen svíčky. Proto jej zapálíte od nedaleké svíčky a znovu vyslovíte slova: „Od Živého Ohně k Živému Ohni. Ke Slávě Našich Předků!“. Je to jednoduché a pokračuješ dál.
Naskrutka neléčí nemoci, ale odstraňuje negativní energii z ochranného těla člověka a přenáší ji do vosku svíčky. Tj. dochází k očistě. Vzpomeňte si na větu: Tělo a duše odevzdávají nemoc, vosk ji přijímá, Oheň ji spaluje.
Zdroje:
telegra.ph/H-25-10-15
telegra.ph/H-25-O-10-15